Wij bieden een platform voor het plannen, organiseren en beheren van uw activiteiten met de mogelijkheid om informatie te verzamelen of te delen met uw klanten.
Onze oplossing is volledig aanpasbaar aan uw behoeften en werkmethoden, met de mogelijkheid om verbinding te maken of te communiceren met externe bronnen.
Indien nodig kan de software beschikbaar worden gesteld als SaaS-oplossing met abonnement- en betalingsafhandelingen.
Of u nu actief bent in verkoop, HR, event planning, design, gezondheidszorg, vastgoed, ... pas uw projecten aan volgens uw behoeften.
Kies de gegevens die u wilt verzamelen voor elk project door gebruik te maken van ons systeem van aangepaste velden.
Vereenvoudig complexe projecten door ze op te splitsen.
Maak workflows om alles bij te houden, van workflows met meerdere stappen tot eenvoudige takenlijsten.
Opgeslagen sjablonen toepassen en opnieuw toepassen op nieuwe projecten.
Voeg documenten, afbeeldingen, contactpersonen, opmerkingen of timesheets toe aan elke stap van uw workflow.
Alles wordt gedeeld met uw teamleden, zodat ze precies weten waar ze alles kunnen vinden.
Onze verschillende weergaven verzamelen inzichten in uw werk. Bekijk de status van alle stappen in uw projecten. Maak het gemakkelijk voor uw team om zich te concentreren op de taken die op dat moment aan de orde zijn.
Gebruik onze gedetailleerde rapportage voor bijgehouden tijdregistraties.